Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål om hotelophold

Danske hoteller
Bookes ved at du selv tager kontakt til hotellet via tlf eller mail. Se kontaktinformationer ved at logge ind med vouchernr.

Udenlandske hoteller
Bookes via Bellevues kundeservice på tlf. 70 20 60 78 eller mail info@bellevue-as.dk. Husk at oplyse:

  • Navn, adresse og tlf. nr.
  • Hotelnavn
  • Ankomst og afrejse dato
  • Nr. på voucher
  • Evt. tilkøb af opredninger
  • Angivelse af om du ønsker at tilkøbe afbestillingsforsikring

Det er muligt at tilkøbe ekstra nætter og opredninger på værelserne, kontakt Bellevue eller hotellet for priser.

  • Navn, adresse og tlf. nr.
  • Hotelnavn
  • Ankomst og afrejse dato
  • Nr. på voucher
  • Tilkøb af opredninger
  • Angivelse af om du ønsker at tilkøbe afbestillingsforsikring

Vi har ikke alle vores hoteller listet på hjemmesiden under storbyferie. Ønsker du at modtage informationer om de hoteller du kan booke i de forskellige byer, kontakt da vores kundeservice via mail med flg. oplysninger.

  • Navn, adresse og tlf. nr.
  • Bynavn
  • Ankomst og afrejsedato
  • Vouchernr.
  • Evt. tilkøb
  • Angivelse af om du ønsker at tilkøbe afbestillingsforsikring

Afbestillingsforsikringer er i samarbejde med Gouda forsikring.

Såfremt du endnu ikke har modtaget en skriftlig bekræftelse på din reservation, har du mulighed for at ændre din reservation uden betaling, med mindre der er 2 dage eller derunder til ankomstdatoen.

Såfremt du har modtaget en skriftlig bekræftelse på din reservation og har betalt en eventuel faktura, har du mulighed for at ændre din reservation mod et gebyr på kr. 150,- med mindre der er 2 dage eller der under til ankomstdatoen.

Når du har betalt ændringsgebyret, har du 3 mdr. fra den oprindelige ankomstdato til at reservere et nyt ophold. Hvis ikke du har kontaktet os inden denne tidsfrist, vil vi betragte opholdet som “no show”, og du har ikke længere et ophold til gode. Husk ved ny booking at oplyse, at der er tale om et ophold, der er ændret. Oplys eventuelt det nummer du ser i emnelinjen øverst på den oprindelige mailkorrespondance.

Du kan afbestille opholdet, hvis du har tilkøbt en afbestillingsforsikring:
Såfremt du endnu ikke har modtaget en skriftlig bekræftelse på din reservation, har du mulighed for at annullere din reservation uden betaling, med mindre der er 2 dage eller derunder til ankomstdatoen.

Såfremt du har modtaget en skriftlig bekræftelse på din reservation, kan du ikke annullere dit ophold. Du har dog mulighed for at få dækket dine omkostninger til opholdet, hvis du har tegnet en afbestillingsforsikring, og forsikringsselskabet accepterer dit erstatningskrav.

Bellevue vil i den forbindelse sende en bekræftelse på annulleringen til dette formål.

Hvis du tilkøber ekstra nætter og afbestillingsforsikring vil du sammen med booking beskæftigelsen modtage en faktura som skal betales til Bellevue. Betalingsfristen er 8 dage. Andre tilkøb i form at ekstra opredning og middag bookes ved Bellevue, men betales direkte på hotellet.

Spørgsmål om events

Ved at logge ind med dit voucher nr. kan du se de tilgængelig events og tilmelde dig på den dato der passer dig bedst.

Er der ingen datoer lagt ind
Vi arbejder på at få nye datoer hjem til denne event, og de vil snart være at finde på siden.

Du vil modtage en bekræftelse, kort efter din tilmelding. Den endelige bekræftelse med tid og sted, modtager du ugen op til eventen.

Ønsker du at tilmelde en ekstra person, der ikke er i besiddelse af en voucher, skal du kontakte Bellevue kundeservice på tlf. 70 20 60 78

Det er muligt at ændre og annullere din tilmelding frem til den dag, hvor du modtager den endelige bekræftelse med tid og sted. Når du har modtaget den endelige bekræftelse, er din tilmelding bindende. Du har mulighed for at give din voucher videre til 2. part hvis du er forhindret i at møde. Giv Bellevue kundeservice besked herom.

Spørgsmål om wellness og forkælelse

Ved at logge ind med dit voucher nr. kan du se de klinikker vi samarbejder med, samt kontaktinformationerne, du tager selv kontakt til den klinik du ønsker behandling på og bestiller tid.

Spørgsmål om Cafébesøg med bio

Det er muligt at bruge de to oplevelser hver for sig.

Har du hentet dine biografbilletter og ønsker efterfølgende at gøre brug af cafebesøget, vil dit kort stå som værende indløst. Du har da stadig dit cafebesøg til gode, så længe du er i besiddelse af din voucher. På cafeen skal du kun indlevere din voucher. For at få en oversigt over de cafeer du kan benytte kan du logge ind på ved at klikke på knappen “Jeg har fået en oplevelse” i toppen af denne side.

Retten er efter kokkens valg, hvis ikke andet er oplyst under den enkelte cafe.

Spørgsmål om Biograftur for 2

Biograftur for 2 er gyldig i 1 år fra købsdatoen. Udløbsdatoen kan ses ved at logge ind med voucher nr. på hjemmesiden. Det er ikke muligt at ombytte eller forny dette produkt efter udløb.

Dine drinksbilletter kan bruges uafhængigt af biografbilletterne. Drinksbilletterne kan kun bruges på de angivne cafeer.

På MitBellevue.dk henter du fribilletter til biografen. Bestilling af billetter til en bestemt film foregår på den pågældende biografs hjemmeside.

Spørgsmål om Cognac- og vinoplevelse

Under smagsprøverne, ligger der et hæfte hvor der er påklistret en voucher.

Ved at logge ind med dit voucher nr. kan du se de valgmuligheder der er for enten, at tilmelde dig en smagsevent eller få tilsendt flere en af smagsvarianterne.

Der er ingen datoer lagt ind
Vi arbejder på at få nye datoer hjem til dette event, de vil snart være at finde på siden.

Bekræftelse
Du vil modtage en bekræftelse, kort efter din tilmelding. Den endelige bekræftelse med tid og sted, modtager du ugen op til eventen.

Tilmelding af ekstra person
Ønsker du at tilmelde en ekstra person, der ikke er i besiddelse af en voucher, bedes du kontakte Bellevue kundeservice på tlf. 70 20 60 78.

Annullering og ændring
Det er muligt at ændre og annullere din tilmelding frem til den dag, hvor du modtager den endelige bekræftelse med tid og sted. Når du har modtaget den endelige bekræftelse, er din tilmelding bindende. Du har mulighed for at give din voucher videre til 2. part hvis du er forhindret i at møde. Giv Bellevue kundeservice besked herom.

Spørgsmål om Beløbsgavekort 200 kr., 300 kr., 500 kr. og 1000 kr.

Har du et beløbsgavekort, kan du anvende dette til køb på www.smartbox.dk. Du bedes finde det produkt, du ønsker at købe, lægge det i indkøbskurv og herefter gå til betaling og betale med dit beløbsgavekort. Gavekortet kan ikke benyttes direkte ved vores samarbejdspartnere.

Her kan du læse mere om hvordan du benytter dit beløbsgavekort. Se vejledningen her

Spørgsmål om Vouchers

De fleste af Bellevues oplevelser har en gyldighed på 3 år fra købsdatoen. Biograftur for 2 samt Biograf og Burger har en gyldighed på 1 år fra købsdatoen, disse produkter kan ikke ombyttes eller fornyes efter udløb. Produktet der hedder Cafebesøg med bio, har to udløbsdatoer, 3 år for cafebesøget og 1 år for biografbilletterne.

Er din voucher bortkommet, har vi mulighed for at udstede en ny, såfremt du kan oplyse voucher nr. på den bortkomne voucher. Det koster 79,- i gebyr at få udstedt en ny voucher.

Hvis du har en ældre boks, f.eks. ‘Middag for 2’, vil vejledningen på boksen fortælle, at du skal udskrive en e-voucher og modtage en sms, som vises på restauranten. Dette er IKKE længere nødvendigt. Medbring i stedet kortet med stregkoden/vouchernummeret fra boksen, og aflevér dette på restauranten, når du indløser din oplevelse.