Om Bellevue

En lille, eksklusiv gaveboks, der kan rumme alt: En blød hotelseng. En fræk Ferrari. En god middag. En spændende film. En lækker massage. Eller en svævende helikopter. Netop dette har i mange år været grundstenen her hos Bellevue. Kodeordet er oplevelsesgaver. Og selvom der i årenes løb er kommet mange konkurrenter på banen, er én ting uforandret: Det var os hos Bellevue, der i sin tid kom på idéen om at pakke oplevelser ind i en flot boks.

I front inden for oplevelsesgaver

Lysten til at droppe materialismen og i stedet give danskerne flere oplevelser var dét, der i 2003 fik Henning Bruun til at grundlægge Bellevue. Virksomheden startede med forpagtningen af hotellet Bellevue i den nordjyske ferieby Blokhus, men udviklede sig hurtigt til arnested for gode oplevelser inden for hotel, action, gastronomi, biografture, familieaktiviteter, underholdning, wellness m.m.

Imponerende anerkendelser

Selvom mange konkurrenter er kommet til siden den spæde start, er Bellevue i dag stadig en af Danmarks førende leverandører af oplevelsesgaver til både den private forbruger og det danske erhvervsliv. Både i 2010, 2011 og 2012 modtog Bellevue Børsens prestigefulde Gazelle-pris. I 2013 skete det så for fjerde gang … Med den fjerde kåring gjorde Bellevue sig fortjent til titlen Super-Gazelle. Dertil er Bellevue i både 2009, 2010 og 2012 blevet nomineret til “Entrepreneur Of The Year” af Ernst & Young.

Alle har ret til at opleve mere

Til hverdag arbejder omtrent 40 fastansatte Bellevue-medarbejdere med at give kunderne de bedst mulige oplevelser. Med en innovativ tankegang og en række stærke samarbejdspartnere i ryggen er den løbende udvikling af nye og eksisterende oplevelsesgaver omdrejningspunktet i Bellevues forretningsfilosofi. Den overordnede mission er nemlig at inspirere kunderne til hele tiden at opleve nye ting og se nye sider af livet. Netop derfor er Bellevues mantra OPLEV MERE. Det er dét, vi arbejder for. Hver eneste dag.